Vänskap!

Idag började min morgon med att det kom ett litet pip i min mobil.. vem skickar ett sms kl 08 till mig???
Joooo bästaste bästa ANNA!
Det var en bedårande liten Harry på bilden, han är rent ut sagt bedårande. Såååå söt, nyfödda brukar ju inte vara så söta.. hihi
Kommer ihåg själv när jag hade fått Love.. jag tyckte ju självklart att han var den vakraste barnet som hade fötts.. men sen när jag & Viktor har tittat på bilderna så har man ju fått lite perspektiv på det hela & han ser ju ut som vilket barn som helst.. :-)
Men i mitt mamma hjärta så kommer ju alltid mina barn vara finast/sötast/bäst.. hihii

Anna är en av mina allra bästa vänner... vi har gått igenom en hel del genom våra år tillsammans. Både hysteriskt roliga & tyvärr oxå tråkiga saker. Men det har även gjort att vänskapen har stärkts. Tyvärr för min del så bor inte Anna här i Stockholm längre.. utan hennes resa har tagit henne hem igen till Viken & kärleken. För mitt egna ego så känns det ju skittrist att hon är där & jag är här... men för hennes skull är såååå glad, tacksam & lycklig för att hon är lycklig där hon är.

Nu har hon oxå gått & blivit mamma till den underbara lille Harry.. Anna .. du kommer att bli den bästaste mamma på denna jord. För du har saknat, längtat och kämpat för det här så länge vännen.
Jag känner så mycket för dig & din familj att jag nu sitter & gråter när jag skriver detta.. men som du vet så är jag ju en känslig person ;-)
Hela jag fylls av värme när jag tänker att du nu ligger & myser med din lille bebis..

Ja detta är en sann lycka... att känna så starkt för en vän.

Har sagt det tusen gånger innan... Men jag älskar dig vännen..

Pusspuss...

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhå vännen här sitter jag och grinar när jag läser detta. Puss och kram till dig och hela härliga familjen!

2010-01-16 @ 15:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0