Onsdag kväll!

Ja nu är det tyst i huset... alla barnen dvs två hihih + sambo ligger i sina sängar & jag ska oxå krypa ner hade jag tänkt. Noah har ju varit hemma med mig idag pga av att han hade det lite körigt med magen men idag har jag inte märkt av nåt av det. Sköt för det e hemskt när barnen är sjuka.
På måndag börjar jag plugget igen för en tre veckors kurs & sen hoppas jag verkligen att jag kommer in på skolan i januari. Så håll tummarna för mig :-)

Ikväll har jag fixat lite beställningar som ska iväg med posten imorgon, sen försökt & städa min lilla pärlplats.På frdag ska jag ju vara med som brukligt på Fruängsmarknaden så det ska bli jätteskoj.. många återkommande kunder & gamla damer.

Nä nu väntar sängen så jag vaknar som en glad, utvilad & bästaste mamman i världen.

Kärlek till er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0