Tisdag morgon!

Ja då är det tisdagsmorgon och det snöar massa där ute.. Härligt!
Barnen har precis åkt till dagis med Viktor & jag ska fixa lite här hemma under dagen. Lite fler smyckesbeställningar ska göras & sen ska det plockas och fixas lite.
Igår var det Lucia på dagis, såååå söta alla barnen var & sen var det Noahs första Luciatåg. Han blev jätteledsen av allt folk & allt stim men sen blev det bra när man fick komma till mamma & pappa :-) Gullunge..
Snart bär det av hemåt till min mamma & pappa... det ska bli så mysigt att få komma bort lite från vardagen. Vi ska bo med syster + man + barn.. Perfket ju för då kan barnen härja vilt.. hihihi
Den stora nyheten som jag inte har berättat om är att jag har fått ett JOBB!!! Tjhooo jag börjar den 11 Januari & det ska verkligen bli superkul. Det är på ett privat dagis & jättenära där vi bor. Helt perfekt!

Kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0