Söndag & 2-a advent

Godmorgon godmorgon på er.
Idag så är det grått grått & åter grått ute här i huvudstaden. Viktor är & jobbar & jag tänkte ta mina må sötisar på en liten utfltkt senare idag till Teknika museet & släppa loss dem där. Helt perfekt för barnfamiljer när det finns så mycket & göra där. Annars så händer det inte så mycket denna helg, Viktor har jobbat hela helgen så vi har fått underhålla oss själva.. :-)
Sen så har våran stationära dator brunnit. Grafikkortet har gett upp så jag hoppas Viktor hinner fixa det ikväll. Måste skriva en Cv & fixa lite andra viktiga papper som finns just på den datorn. Eftersom jag inte har kunnat skriva på den vanliga datorn så innebär det att jag ligger efter i skolan väldigt mycket med betoning på MYCKET.
Måste verkligen sitta i dag & natt nästa vecka & skriva klart allt.. kursen slutar ju på fredag.
I veckan händer det lite som vanligt & på måndag så ska vi iväg med Love till en lekpedagog & hoppas hon efter lite bekantskap kan berätta för oss varför han blir så himla arg... :-)
Onsdag  är en stor dag då jag ska iväg på en anställningsinterjuv... snälla ni alla.. håll tummarna hår för mig.. vill verkligen ha detta jobb.. helt perfekt..
Sen måste jag skriva klart allt i skolan & ev kanske jobba lite oxå.
Så sysslolöss är jag inte som tur är.. :-)

Ha en trevlig 2-a advent på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0