Min jul i bilder :-)

Hallå på er alla...
Eftersom vi har varit bortresta över jul så har jag tyvärr inte kunnat blogga eller hållt er uppdaterade :-)
Men nu så är vi hemma igen efter en vecka hos syster yster + familj i Västervik.. Många fina paket & så kom ju självklart tomten oxå.
Gjorde ett litet bildmontage för er som vill se hur va haft det :-)
Vi hann även med pappas 60-års fest men dom bilderna kommer nån annan dag & även bilder från barnens lucia på dagis.. ja vad säger man.. bättre sent än aldrig..
Idag har kidsen & jag bara varit hemma & myst.. barnen har haft fullt upp med att leka med alla sina nya saker som de fick av tomten & jag plockat upp & tvättat.
Lisa kom förbi med Sandor på en kaffe så Noah fick en liten påhälsning av en kompis... skitaskoj!!!
De får vara hemma hela veckan från dagis & vara lediga & imorgon så ska farmor & Love på bio.. mysigt för dem..

Nää.. nu väntar soffan.. hörs imorgon & jag lovar att bli bättre med uppdateringen här hemma...





Love, Eja, Noah och Elliot myser på julaftonsmorgon



Far och son myser


Noah somnade i pulkan efter en hård utedag


Min mor & syster fixar med julmaten


Noah äter julmat


Viktor myser i soffan med en kall öl


Äntligen så kom tomten, Kolla in Noah som gärna vill pussa honom oxå :-)


Min systers fin fina gran med alla paketen


Syster yster spelar fia med knuff med alla barnen.. tjhooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0